duminică, 13 aprilie 2008

Mişcare de rezistenţă împotriva prostiei revărsate


Ideea blogului a luminat neuronii mei cam acum un an şi ceva, când revedeam nişte înregistrări de la prima ediţie Folk You din Vamă.

Una dintre memorabilele seri s-a terminat cu interpretarea de către Tetea, 'Culae Alifantis şi Mircea Florian (care nu a ezitat să cadă de trei ori pe scenă în hohotele de râns ale lui Baniciu) a "Cântecului bufonului", după care, genialul Moţu' s-a adresat celor strânşi pe plajă să-i asculte şi să-i vadă: "Rugămintea noastră este aceea de a lua cu Dumneavoastră, când plecaţi, şi resturile. Să lăsăm plaja curată, aşa cum am încercat şi noi să curăţim sufletele. Muzica rock, în general, ca şi festivalul Folk You se vrea o mişcare de rezistenţă împotriva prostiei revărsate."


Atunci mi-a tunat pentru prima dată în minte să scriu despre idioţeniile de care ne lovim zilnic. Şi, într-un final, se pare că m-am şi apucat de asta.


Menţionez că blogul acesta, dorindu-se a fi unul despre şi NU cu idioţenii, va cuprinde şi alte topicuri - sper eu - în contrast cu ceea ce ironizez.

3 comentarii:

Anonim spunea...

dea...am mai intalnit din astia

Anonim spunea...

mais ca ne fait rien, ca y est. bafta in inceputuri.

Anonim spunea...

Este cam greu de facut ceea ce va propuneti voi. Ca prosti si prost crescuti sunt pe toate drumurile din pacate. Bafta!