luni, 21 aprilie 2008

DiDaRi ştiu să CÂNTE

"Dacă omul nu ar avea suflet, sigur muzica i-ar fi creat unul", spunea Cioran, gândindu-se la păsările care cântă cu atâta zel, dar nu vibrează la calofonii precum sufletul omenesc. Ne naştem cu muzică şi dăm colţul tot pe muzică. Ce mai contează că numai muzică nu e prima (zbieratul de nou-născut) sau că numai de viată nu-ţi mai arde când mormăie popa la groapă.

Altfel spus, unii "cântă", alţii cântă, iar câţiva CÂNTĂ. Şi aici nu merge cu "you say păteitou, I say pătatou". (Hai că am trântit o introducere de mi-au dat mie lacrimile)

Ei bine, DiDaRi chiar ştiu să CÂNTE. Am ataşat o preluare video să se înţeleagă mai bine ideea.



DiDaRi Quick Info:

DiDaRi = Dia, Dae, Rio. Locaţie: Irvine, California.

Dia: ghitară/voce; vârstă 23. Dae: ghitară/voce, vârsta 23. Rio: percuţie, 21 de ani.Gaşca se formează în 2006. Cântă doar cover-uri acustice prin diferite localuri din California. Autodidacte din câte am înţeles.

Recunosc că, în materie de alternativ sau de pop (nu mai zic heavy sau folk), nu prea mă topesc după vocaliste; se pare, însă, că tipele astea au câte ceva de zis atât vocal, cât şi instrumental, motiv pentru care am şi decis să le promovez aici.

Hai că poate data viitoare promovez şi un popă ceva...;)

Niciun comentariu: