luni, 5 mai 2008

Încearcă şi cu o femeie!

Cam aşa sună sloganul cu care "catindatul" PRM la preşedinţia Consiliului Judeţean Bacău, Codruţa Arvinte, îşi etalează programul în faţa mândriei electoratului masculin în acest an.

Prima dată când am văzut afişul acestei doamne, eram cât pe-aci să subscriu ideii, gândindu-mă la miile de votanţi de parte bărbătească ce nu doar pun ştampila pe moaca unuia sau a altuia dintre salvatorii ţării, dar, dacă ar avea ocazia, ar şi săruta cu plecăciune şi adâncă pioşenie părţile cele mai ascunse (frontale sau dorsale) ale acestora. Este, trebuie să recunoaştem, o latură mai soft a homosexualităţii.

Desigur, am înţeles din start că toată treaba nu este o simplă glumiţă, ci o strategie de marketing politic. Cu toate acestea, când am citit declaraţiile doamnei cu pricina, am avut cam aceeaşi reacţie pe care o veţi avea şi voi. Luaţi aminte, domnilor: "Îmi place lupta politică, nu trosneala!". Dreptul la interpretare este unul fundamental, vă rog nu abuzaţi organic de el.

Ei bine, nu mă pot abţine de la a da o sugestie pentru acest partid atât de aproape de mădularele ţării noastre dezbinate de preconcepţii, după cum urmează:

Campania Condom-a-Porter vine în ajutorului electoratului de profil cu un nou slogan (Ia-ti prezervativul la purtare!), prin care îi îndeamnă să poarte mereu la ei căciuliţele aromate pentru că, cine ştie, poate se hotărăsc să o facă (politic vorbind, bineînţeles :-) şi cu o femeie. Mai mult decât atât, pentru încurajarea folosirii şi purtării prezervativului FCVDSCF (Fac Ce Vreau Dar Ştiu Ce Fac), s-a dat startul la un concurs de design inedit de accesorii port-condom.

Să sperăm că, măcar în acest mod, votanţii pantanalogii (despre cei fustangii vorbim cu altă ocazie) vor fi mai atenţi cu ce lichele însărcinează ţara şi mai responsabili în ceea ce priveşte prezentarea la urnele în care îşi bagă votul.
-
"Râdeţi voi, dar priviţi, diligenţa zace-n şanţ"...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu rade, prietene!
Serios vorbind, probabil este cel mai mediatizat afis al campaniei, cel putin pana acum. Cu alte cuvunte, procreatorii idioteniei de care razi tu si-au atins scopul si au promovat "catindatul"...
Nu stiu daca ai habar, dar este si o continuare la mesajul din afis... si va aparea... mesajul 2 (ca sa-i spunem asa) este FAC CE VREI TU. In rest... acelasi candidat, acelasi partid.

Traiasca prostii... ce ne-am face fara ei? Cred ca ne-am plictisi de moarte... =))

Marius Trufin spunea...

Ce n-am da cu toţii pentru o ţară în care ăi' de sus FAC CE VREM NOI... Măcar tantea asta ştie ce vrea şi ce SE vrea. Eu aş propune-o pentru nişte alegeri pe insula Lesbos, să văd acolo câte şanse ar mai avea. :))

Anonim spunea...

femie?io vezi titlul...

Marius Trufin spunea...

Ca bine zici. Corectat. Merci.